1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

۱۵ نوع ماسک صورت لایه بردار قوی (کاملاً طبیعی)

۱۵ نوع ماسک صورت لایه بردار قوی (کاملاً طبیعی)

لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، لک و اسکار جوش‌های قدیمی و یا حتی نقاط تیره رنگ ناشی از افزایش سن، همگی با استفاده از این محصول شگفت انگیز برطرف خواهند شد. تنها به این شرط که بهترین کرم ضدلک برای صورت را انتخاب و مصرف کنید.

محصولات از بین برنده جای انواع لک و آکنه به تازگی در بین افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده است. چرا که لک‌ها، یکی از آزار دهنده‌ترین مشکلات پوستی هستند که می‌توانند بر زیبایی چهره اثرگذار باشند. این مسئله اهمیت استفاده از محصولات مراقبتی از پوست را به منظور رفع این لک‌ها، چند برابر کرده است. لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، لک و اسکار جوش‌های قدیمی و یا حتی نقاط تیره رنگ ناشی از افزایش سن، همگی با استفاده از این محصول شگفت انگیز برطرف خواهند شد. تنها به این شرط که بهترین کرم ضدلک برای صورت را انتخاب و مصرف کنید.

۱۵ نوع ماسک صورت لایه بردار قوی (کاملاً طبیعی)

در کنار انتخاب کرم ضد لک، خرید ماسک نیز می‌تواند زیبایی بی نظیری به پوست شما ببخشد. در واقع می‌توان اینگونه بیان کرد که افرادی که برای زیبایی خود ارزش قائل هستند؛ خرید ماسک صورت می‌تواند بهترین هدیه برای آن‌ها محسوب شود. همانطور که مطالعه کردید؛ رسیدگی به پوست به منظور حفظ زیبایی و سلامت آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پس با ما همراه باشید تا شما را برای خرید و انتخاب ماسک لایه بردار و روشن کننده پوست و خرید کرم ضد جوش از فروشگاه روژه راهنمایی کنیم.

علت لک‌های پوستی چیست؟

لک‌های پوستی، به عنوان رایج‌ترین و متداول‌ترین مشکلات پوستی شناخته می‌شوند. اما این لک ها، انواع مختلفی دارند. رایج‌ترین نوع لک پوستی که تقریبا اکثر افراد با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند، لک‌های پوستی ناشی از آفتاب سوختگی است. البته این لک ها، گا‌ها به شکل کک و مک و گاه سوختگی، در سطح وسیعی از پوست ظاهر می‌شوند. اشعه آفتاب، با تحریک ملانین پوست، موجب افزایش رنگ دانه‌های پوست شده و منجر به آفتاب سوختگی و ایجاد لک بر پوست خواهد شد. پوست صورت به دلیل حساس بودن، بیشتر از این اشعه آسیب می‌بیند و به لک و کک و مک دچار می‌شود.
البته به جز لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، دلایل دیگری نیز برای بروز لک بر پوست وجود دارد. بیماری‌های ژنتیکی، تغذیه غلط و نامناسب می‌تواند باعث بروز لک بر پوست شما شود. همچنین، دارو‌هایی مثل دارو‌های هورمونی و یا دارو‌های ضد بارداری، نیز گا‌ها باعث بروز لک‌های پوستی خواهند شد. بیماری‌هایی مثل مشکلات کبدی – کلیوی و یا آس نیز ممکن است احتمال بروز لک و کک و مک‌های پوستی را افزایش دهند. افراد با این دسته از لک‌های پوستی، بهتر است با پزشک متخصص پوست، مو و زیبایی مشورت کنند. اما برای دسته اول، بهترین راه حل استفاده از انواع کرم یا بهترین ماسک لایه بردار برای جای جوش و لک است که خاصیت روشن کنندگی نیز دارند.

۱۵ نوع ماسک صورت لایه بردار قوی (کاملاً طبیعی)

ماسک لایه بردار چی خوبه؟

اگر قصد خرید یک ماسک صورت متناسب با نیاز خود دارید؛ ابتدا باید هدف استفاده از آن را مشخص کنید. چرا که ماسک‌ها خاصیت‌های متفاوتی دارند؛ به طور مثال:

  • ماسک صورت با خاصیت آبرسانی

این دسته از ماسک‌ها به پوست خشک و بی آب، رطوبت از دست رفته شان را باز می‌گردانند. بعد از مصرف این ماسک ها، پوست کمی متورم شده و پف می‌کند و برای مدت کوتاهی چروک‌های صورت از بین می‌رود. ماسک لایه بردار پوست خشک می‌تواند بهترین گزینه در این باره محسوب شود.

  • ماسک صورت با خاصیت پاکسازی پوست

این دسته از ماسک‌ها خاصیت لایه برداری و پیلینگ دارند. به همین دلیل در کنار پاک سازی پوست صورت، عملیات لایه برداری را نیز به صورت بسیار ضعیف و ملایم، انجام خواهند داد.

  • ماسک صورت با خاصیت شاداب کننده

این ماسک‌ها اگر با ماساژ صورت همراه باشند، پوست را شاداب و پر طراوت کرده و احساس بسیار خوبی را به پوست شما می‌بخشند.

  • ماسک‌های صورت با خاصیت درمان آکنه

این نوع از ماسک‌ها در کنار پاکسازی پوست و لایه برداری خفیف، به کنترل ترشح سبوم از غدد چربی در پوست کمک خواهند کرد.
جالب است بدانید که در این میان، استفاده از قوی‌ترین لایه بردار پوست خانگی نیز می‌تواند به روشن‌تر شدن پوست و جذابیت هر چه بیشتر شما کند.
با این حال پیشنهاد ما به شما این است که از ماسک‌های صورت، در کنار سایر محصولات مراقبت پوستی استفاده کنید تا به بهبود و شادابی پوست خود، کمک نمایید. در این مسیر تنها با توجه به نوع پوست خود می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید و از آن لذت ببرید.

۱۵ نوع ماسک صورت لایه بردار قوی (کاملاً طبیعی)

قبل از استفاده از ماسک صورت به این نکات توجه کنید

۱. ابتدا هر نوع آرایشی را از روی پوست تان پاک کنید. بعد در یک فضای مرطوب و گرم، مانند حمام قرار بگیرید تا منافذ صورت تان باز شود.
۲. زمانی که ماسک باید روی صورت استراحت کند؛ ۱۰ تا ۲۰ دقیقه است. اگر از ماسک آب رسان یا تقویت کننده استفاده می‌کنید، می‌توانید مدت زمان بیشتری آن را روی صورت باقی بگذارید. اما در مورد ماسک‌های لایه بردار یا روشن کننده، باید آن را بعد از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه با آب ولرم بشویید؛ چرا که در غیر این صورت احتمال آسیب دیدن پوست و حساسیت وجود دارد.
۳. تاثیر استفاده از چند ماسک در طول هفته بهتر از یک نوع ماسک خواهد بود. بهترین کار آن است که بر حسب نیاز خود، به طور مثال از ۳ نوع ماسک مرطوب کننده، روشن کننده و جوان کننده، در طول هفته به نوبت از آن‌ها استفاده کنید. ماسک‌های مرطوب کننده را هر روز هم می‌توانید استفاده کنید. اما از ماسک‌های لایه بردار و روشن کننده پوست، نهایتا تا دو بار می‌توانید استفاه کنید.
۴. به غیر از ماسک دور چشم، تحت عنوان پچ دور چشم، هرگز ازماسک صورت در اطراف چشم که پوست آن بسیار نازک و حساس است استفاده نکنید. چون در غیر این صورت احتمال تورم و تحریک چشم وجود دارد؛ و در آخر… با اعتماد به فروشگاه اینترنتی روژه می‌توانید به جذابیت و زیبایی برسید. چرا که هدف ما راهنمایی شما بدون صرفه هزینه، در داشتن انتخابی درست و متناسب با نوع پوستتان است. پس اگر می‌خواهید از شر لک‌های صورت خلاص شوید؛ بهتر است همین حالا با متخصصین ما در ارتباط باشید.

منبع: فروشگاه آرایشی بهداشتی روژه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *