1403/02/05

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

۶ مزیت استفاده از شومینه مرمری

۶ مزیت استفاده از شومینه مرمری

۶ مزیت استفاده از شومینه مرمری

شومینه‌های مرمر زیبایی و گرما را به خانه شما می‌آورند:

سنگ مرمر به ظاهر مجلل و زیبا معروف است. این یکی از محبوب‌ترین انواع سنگ است که برای ویژگی‌های زیبا در خانه از جمله شومینه انتخاب می‌شود. اگر می‌خواهید آن احساس آرامش و جذابیت بصری را اضافه کنید یک شومینه مرمری آن فضا را ایجاد می‌کند. شومینه اغلب نقطه کانونی یک اتاق نشیمن یا اتاق خانواده است و سنگ مرمر آن جلوه پیچیده‌ای را که می‌خواهید به آن می‌دهد.

شومینه‌های مرمری به راحتی تمیز می‌شوند:

یکی دیگر از مزایای‌ایده‌آل برای شومینه‌های مرمر این است که آن‌ها به راحتی تمیز می‌شوند. اگر دوده، نوشیدنی یا غذا روی آن ریخته شود به راحتی با یک دستمال مرطوب تمیز می‌شود. برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار هر هفته یا بیشتر با یک پارچه آلودگی را پاک کنید و ظاهر آن را تمیز نگه می‌دارد.

 شومینه‌های مرمر گزینه‌های بسیار متنوعی دارند:

شومینه‌های مرمری در طول تاریخ به دلیل دوام و تنوع آن‌ها استفاده شده است. این سنگ طبیعی زیبایی غنی را از معماری باستانی تا هنر مدرن به ارمغان می‌آورد. از طیف رنگی گرفته تا سبک شومینه سنگ مرمر می‌تواند زیبایی باشکوه و جاودانه‌ای را به هر اتاقی ارائه دهد.

 شومینه‌های مرمری در برابر حرارت و آتش مقاوم هستند:

سنگ مرمر یک سنگ سخت و متراکم است که تحت تأثیر گرما قرار نمی‌گیرد و آن را به گزینه‌ای عالی برای شومینه تبدیل می‌کند. نه تنها در برابر آتش سوزی مقاوم بوده بلکه در برابر آب نیز مقاوم است و هیچ آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

 شومینه‌های مرمر ماندگاری زیادی دارند:

سنگ‌های طبیعی مانند سنگ مرمر و سنگ آهک به دلیل دوام بسیار معروف هستند. از آنجایی که این ماده از لحاظ بادوام و مقاوم در برابر حرارت بسیار عالی است در بسیاری از بنا‌های تاریخی و کاخ‌های باستانی مورد استفاده قرار گرفت.

 شومینه‌های مرمری می‌توانند برای چندین سبک مختلف مناسب باشند:

شومینه‌های مرمری می‌توانند با سبک خانه شما مطابقت داشته باشند. از رومی، یونانی یا فرانسوی می‌توانید سبکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای خانه شما مناسب است. برای جلوه دراماتیک می‌توانید دو ستون باشکوه در دو طرف شومینه داشته باشید که تا سقف بالا ‌می‌روند. یا می‌توانید یک سنگ مرمری بالای آن اضافه کنید. این شومینه‌ها باید شیک، مجلل و آراسته باشند. اگر به دنبال شومینه‌های بصری خیره‌کننده‌ای هستید که فضای مورد نظر شما را ایجاد کند سنگ مرمر یک انتخاب عالی است. این شومینه‌ها را می‌توان به گونه‌ای طراحی کرد که متناسب با سبک شما باشد تا آراسته و بزرگ باشد.

 

منبع:

www.limestone.com

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *