1403/02/06

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بعد از سقط جنین چه مدت طول می کشد تا قاعدگی شروع شود؟

بعد از سقط جنین چه مدت طول می کشد تا قاعدگی شروع شود؟

بعد از سقط جنین چه مدت طول می کشد تا قاعدگی شروع شود؟

طبیعی است که پس از سقط جنین خونریزی داشته باشید ، اما اولین عادت ماهانه زن معمولاً چند هفته بعد اتفاق می افتد.

سقط جنین چه تاثیری بر چرخه قاعدگی دارد؟

یک زن معمولاً ۴-۸ هفته پس از سقط جنین پریود می شود. سقط جنین رحم را خالی می کند، بنابراین چرخه قاعدگی را دوباره شروع می کند. تاریخ شروع پریود بعدی زن به این بستگی دارد که آیا وی از بارداری استفاده می کند و اگر چنین است، از چه نوعی استفاده می کند. اگر قاعدگی یک زن در طی ۸ هفته از سقط جنین شروع نشود، باید با پزشک خود صحبت کند.

به چه علت بعد از سقط دچار خونریزی میشویم؟

بسیاری از افراد پس از سقط جنین مقداری خونریزی را تجربه می کنند. پزشکان به این خونریزی بعد از سقط می گویند. بهتر است پس از سقط جنین از لنت استفاده کنید تا میزان خون حاصل را پیگیری کنید.

خونریزی بعد از سقط از لحاظ پزشکی:

سقط جنین پزشکی زمانی است که پزشک برای پایان دادن به بارداری خود به زن قرص سقط جنین می دهد. این نوع سقط جنین در ۱۰ هفته اول بارداری وجود دارد.

میزوپروستول باعث انقباض رحم می شود که بافت بارداری را مجبور می کند از طریق واژن خارج شود. این درمان منجر به خونریزی می شود که می تواند شبیه به پریود شدید باشد. برخی از افراد خونریزی شدیدتری را نسبت به دیگران تجربه می کنند و ممکن است حاوی لخته های بزرگ خون باشد.

پس از آن ممکن است فرد لکه بینی یا خونریزی خفیف را تا ۲ هفته پس از از بین رفتن بافت حاملگی تجربه کند.

علت خونریزی بعد از سقط بر اثر جراحی:

سقط جراحی معمولاً پس از هفته ۱۰ بارداری انجام می شود. سقط جراحی دو نوع دارد: آسپیراسیون خلاuum ، که شامل از بین بردن بارداری با استفاده از مکش است و اتساع و تخلیه ، که شامل اتساع دهانه رحم با فورسپس و برداشتن بارداری با مکش است.

پزشکان معمولاً تا حدود ۱۴-۱۶ هفته پس از آخرین قاعدگی زن از مکش خلا استفاده می کنند. پس از مدت زمان طولانی ، آنها به طور کلی توصیه می کنند که اتساع و تخلیه انجام شود. سقط جراحی همچنین می تواند باعث خونریزی پس از سقط جنین شود که ممکن است مشابه یک دوره طبیعی باشد. خونریزی بعد از سقط جراحی معمولاً حدود ۱-۲ هفته طول می کشد. بعضی از خانمها ممکن است لکه بینی را تا قاعدگی بعدی خود تجربه کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *