1403/01/09

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

بهترین حالت رابطه جنسی برای بارداری چیست؟

بهترین حالت رابطه جنسی برای بارداری چیست؟

بهترین حالت رابطه جنسی برای بارداری چیست؟

بسیاری از زوجین درباره رابطه جنسی منجر به بارداری آگاهی درستی ندارند. دکتر حمید مهرابی دکترای تخصصی روانشناسی سلامت از دانشگاه لیوون فرانسه و متخصص مسائل جنسی توضیح می‌دهد وضعیتی که تمامی افراد آن را به عنوان یک وضعیت قالب برای رابطه جنسیشان انتخاب می‌کنند و در آن خانم در زیر و همسر روی خانم قرار می‌گیرد، یکی از بهترین وضعیت‌ها برای بارداری است.

رابطه جنسی منجر به بارداری کدام است؟

وضعیت میسیونری یعنی وضعیتی که در آن خانم در زیر و آقا روی خانم قرار می‌گیرد یکی از بهترین وضعیت‌ها برای بارداری محسوب می‌شود زیرا در این وضعیت بدن زن به راحتی رها شده، عضلات واژن کاملا خودشان را باز می‌کنند و دخول به راحتی صورت می‌گیرد در این صورت می‌بینیم که یکی از بهترین حالت‌ها برای برقراری رابطه جنسی و در واقع، برای بارداری است. شاید به همین خاطر است که راحتی و سهل الوصول بودن این وضعیت در مورد زوج‌هایی که حتی دانش جنسی کافی ندارند به محض اینکه اقدام به برقراری رابطه جنسی می‌کنند ترجیح پیدا می‌کند. برهمین اساس است که در مشاوره سلامت جنسی این وضعیت میسیونری وضعیت غالب به بقیه دانسته می‌شود. در این وضعیت هر دو نفر راحت هستند و کمترین فشار را بر یکدیگر دارند و برای تولید مثل مناسب است. آن دسته از خانم هایی که میخواهند در این رابطه باردار شوند بهتر است که در این حالت پاها را بالاتر از بدن قرار بدهند. در این حالت وقتی پا بالا قرار بگیرد واژن حالت سراشیبی پیدا می‌کند. در نتیجه، هنگام دخول و انزال مرد اسپرم‌ها به راحتی می‌توانند از واژن رد شوند و گردنه رحم را رد کرده و وارد رحم شوند و به راحتی به تخمک برسند و در لوله فالوپ آن را ملاقات کرده و به این ترتیب، به راحتی بارداری انجام گیرد. توصیه می شود بعد از اینکه انزال انجام شد خانم سر جای خودش بماند و پاهای خود را بالاتر از بدن خودش قرار بدهد و این وضعیت را ترک نکند تا اینکه این انتقال سریع‌تر و راحت‌تر و موثرتر باشد. زیرا شاید برای بعضی از آقایانی که جهش اسپرم کمتر است یا اسپرم‌ها تعداد کمی دارند این حرکت می‌تواند موثرتر باشد در اینکه اسپرم‌ها خودشان را به تخمک برسانند.
درباره بهترین زمان برای برای باردار شدن بخوانید.

بارداری با نتیجه مثبت

آیا فردی که باردار است مجاز به رابطه جنسی است یا خیر؟

هر گونه رابطه جنسی در دوران بارداری مجاز هست و هیچ مشکلی برای جنین یا مادر ایجاد نمی‌کند. مگر اینکه پزشک زنان خانم استراحت مطلق در نظر گرفته باشد یا اینکه خانم در واقع تحت تاثیر مشکلات جسمانی که دارد یا در واقع مسائل زنانی که دارد استراحت مطلق شده باشد. در واقع اگر زن منعی از طرف پزشک خود نداشته باشد می‌تواند تا ماه‌های آخر یا حتی روزهای آخر بارداری رابطه جنسی داشته باشد.

بهترین حالت رابطه جنسی در دوران بارداری کدام است؟

بهترین حالت در دوران بارداری این است که خانم به پهلو بخوابد و مرد در پشت او قرار بگیرد. یعنی، در واقع رابطه ای است که هر دو طرف در کنار هم قرار می‌گیرند. از جمله مزایایی که این حالت دارد این است که دخول عمیق نیست و فشاری به شکم خانم نمیاد و جنین دچار ضربه نمی‌شود و رابطه جنسی به راحتی صورت می‌گیرد این حالتی است که در در دوران بارداری و خصوصا ماه‌های آخر توصیه می‌شود.
وضعیت بعدی در دوران بارداری این است که خانم به حالت چهار دست و پا قرار بگیرد بالشتی در زیر شکم خانم قرار داده و شکم روی بالش قرار گیرد. اما نکته مهم این است که در دوران بارداری پیشنهاد می‌شود دخول عمیق نباشد زیرا این احتمال وجود دارد که وقتی آلت تناسلی عمیق وارد واژن شود به خصوص در ماه‌های آخر کیسه آب حساس باشد و مشکلی ایجاد شود.

بهترین پوزیشن رابطه جنسی برای باردار شدن

بهترین رابطه جنسی برای خانم هایی که استراحت مطلق هستند؟

آیا در خانم‌هایی که استراحت مطلق هستند و پزشک زنان اجازه رابطه جنسی به آنها نداده است یا اصطلاحا دهانه رحمشان دوخته شده و سرکلاژ می‌کنند، رابطه جنسی قدغن است؟ باید گفت رابطه جنسی صرفا دخول نیست. رابطه جنسی، عبارت است از یک فرایند که در آن دیدن، نوازش کردن، نوازش شدن، بوسیدن، لمس کردن هست و دخول تنها یکی از رابطه‌های جنسی است. پس وقتی پزشک شما رابطه جنسی در بارداری را برای شما قدغن می کند منظور این است که دخول را قدغن کرده است و برای بقیه موارد هیچ ممانعتی ندارد.

بهترین حالت رابطه جنسی برای پسردار شدن و دختر دار شدن چیست؟

باورهای غلط و خطاهای شناختی که در این مورد وجود دارد این است که گاها زوجین تصور میکنند که استفاده از یک وضعیت خاص و استفاده از یک حالت قرار گرفتن در یک رابطه جنسی خاص باعث می‌شود که کودک ما دختر یا پسر شود. واقعیت این است که به هیچ وجه وضعیت‌های جنسی تاثیری در جنسیت کودک ندارند یعنی جنسیت کودک با کروموزومها شکل می‌گیرند. هنگامی که اسپرم حاوی کروموزوم‌های X و Y است یک تخمک را که حاوی کروموزوم X و X است ملاقات می کند. بسته به اینکه جنین تشکیل شده از X و Y باشد که اگر با هم تلفیق شود فرزند پسر خواهد شد و اگر X با X ترکیب شود فرزند دختر خواهد شد. اما در طب‌های سنتی گفته می‌شود که محیط واژن اثرگذار است اگر محیط واژن اسیدی باشد در واقع کروموزوم Y از بین خواهد رفت و فرزند دختر خواهد شد و اگر محیط واژن قلیایی باشد فرزند پسر خواهد شد.

بارداری

در دوران بارداری چه وضعیتی توصیه نمی‌شود؟

وضعیتی که نباید در دوران بارداری انجام بشود آن وضعیت و حالتی است که به شکم مادر فشار بیاید. مثلا وضعیت میسیونری که دخول در آن عمیق است به دلیل اینکه مرد روی شکم زن قرار می‌گیرد و دخول عمیق است و از آنجا که مادران در ماه های آخر نباید طاق باز بخوابند این وضعیت هم برای مادر و هم برای جنین می‌تواند خطرناک باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *