1403/02/08

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

لیست کامل سیسمونی نوزاد (۱)

لیست کامل سیسمونی نوزاد (۱)

اولین مطلب از بسته «لیست سیسمونی نوزاد» یک لیست کامل از تمام وسایل و محصولاتی است که شما برای صفر تا دو سالگی فرزندتان به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.

بیا نی نی: اولین مطلب از بسته «لیست سیسمونی نوزاد» یک لیست کامل از تمام وسایل و محصولاتی است که شما برای صفر تا دو سالگی فرزندتان به آنها احتیاج پیدا خواهید کرد.
در ادامه، با لیست کامل سیسمونی نوزاد، آشنا می‌شوید.
 
لیست کامل سیسمونی نوزاد
 
مهمترین موضوعی که قبل از خرید سیسمونی نوزاد به دغدغه بزرگ پدرها و مادرهای جوان تبدیل می شود این است که چه چیزهایی باید بخرند و چه قدر بابتش بپردازند. ما در ادامه لیست کاملی از سیسمونی مورد نیاز نوزاد را برایتان آورده ایم تا ببینید چه وسایلی جزو سیسمونی هست و به درد صفر تا دو سالگی کودک می‌خورد.
 این وسایل در هفت گروه کلی وسایل حمل و نقل نوزاد، لوازم ایمنی کودک، سرویس خواب و مبلمان اتاق کودک، وسایل تغذیه نوزاد، پوشاک، لوازم بهداشتی و وسایل بازی و تسکین دهنده تقسیم شده‌اند. اما برای این که بتوانید راحت تر خرید کنید، پیشنهادمان این است که لیستی از مهم ترین و ضرورترین مایحتاج نوزاد بر اساس بودجه خانواده تان انتخاب کرده و خیال خودتان را راحت کنید. 
 
 
لیست کامل سیسمونی نوزاد
 
 
لیست کامل سیسمونی نوزاد
 
لیست کامل سیسمونی نوزاد

نکاتی خرید سیسمونی نوزاد
ما نکاتی را برای خرید برخی از لوازم سیسمونی نوزاد برایتان بیان می‌کنیم:

خرید لباس نوزاد
برای خرید لباس نوزاد به این موضوع دقت کنید که کیفیت آن باید خوب باشد تا باعث حساسیت پوستی نوزاد نشود. لازم نیست تعداد زیادی لباس بخرید، نوزادان خیلی زود رشد می‌کنند و اگر لباس‌های زیادی با یک سایز خریده باشید، برای نوزاد کوچک می‌شود. در لباس‌های نوزاد، این وسایل باید وجود داشته باشد: بلوز آستین بلند، شورت پادار، جوراب و پاپوش نوزاد، ژاکت، لباس آستین‌کوتاه، سرهمی دکمه‌دار، لباس بیرون، کلاه نخی، دستکش، شلوار، رکابی زیر دکمه‌دار و بدون دکمه.

تختخواب یا گهواره نوزاد
مهم‌ترین نکته در خرید گهواره یا تختخواب نوزاد، امنیت آن است. دقت کنید که فاصله بین نرده‌های تخت، زیاد نباشد که سر نوزاد بین آن‌ها گیر کند. دقت کنید که بخش‌هایی از تخت، تیز نباشد. در خرید گهواره هم به ایمن بودن آن توجه ویژه داشته باشید. 

خرید لوازم بهداشتی و مراقبتی نوزاد
شیشه شیر، پستانک، صابون بچه، شامپوی بچه، لوازم حمام کودک، شیردوش یا پمپ سینه، یا سایر وسایل کمک‌شیردهی، ساک وسایل نوزاد، دماسنج و تب‌سنج، جزو این دسته قرار می‌گیرد.

شیردوش نوزاد

آغوشی نوزاد

در خرید آغوشی هم باید به ایمنی آن توجه کنید، ضمن این‌که باید مراقب باشید بندهای آغوشی خودتان را هم اذیت نکند.

آغوشی نوزاد

کالسکه نوزاد
کالسکه‌ها هم انواع گوناگونی دارند اما علاوه بر زیبایی و تنوع، در انتخاب آن‌ها ایمنی حرف نخست را می‌زند. در انتخاب کالسکه به باز و بسته شدن راحت آن و همچنین درست کار کردن ترمزهایش دقت کنید. 

اگر می خواهید درباره سیسمونی نوزاد و نحوه خرید آن بیشتر بدانید، ادامه مطالب این بسته را در این صفحه مشاهده کنید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *