دختر مجرد ۴۰ ساله ای که ۲ سال قبل کلیپ صحبت های تندش درباره ی نقش توقعات مالی بالای خانم ها در کاهش آمار ازدواج در شبکه های اجتماعی پربازدید و بحث برانگیز شده بود، در ویدئویی جدید از عکس العمل ها به کلیپ خبرسازش گفته است.

رسانه حامین مدیا که به موضوع ازدواج می پردازد در سال ۹۹ در یکی از گزارش های خود با دختر مجرد ۴۰ ساله ای صحبت کرده بود که از مجرد ماندن خود گله مند بود و اعتقاد داشت توقعات بالای همجنسانش باعث شده مردان تمایلی به ازدواج نداشته باشند.

او گفت هم فوق لیسانس خود را گرفته هم سر کار می رود، جهیزیه اش هم تکمیل است و از همسر آینده ی خود نه مهریه می خواهد و نه هیچ چیز دیگری، با این حال می داند باز هم کسی با او ازدواج نخواهد کرد و حالا سال ها است که به تنهایی زندگی می کند. او در ادامه خانم ها را مقصر این وضع دانست و گفت بعضی همجنسانش با مهریه کاسبی به راه انداخته اند و علاوه بر آن، توقعات مالی آن ها باعث شده مردان جرأت ازدواج نداشته باشند. او همچنین گفت اگر کسی قصد زندگی داشته باشد با نداری و سختی هم زندگی خواهد کرد.

کلیپ صحبت های این دختر به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد و بحث های زیادی را به دنبال داشت. بسیاری با او موافق بودند و بسیاری هم از صحبت هایش انتقاد کردند.

حالا پس از گذشت نزدیک به ۲ سال از انتشار این کلیپ، حامین مدیا می گوید دوباره به این دختر برخورده و از او خواسته بار دیگر جلوی دوربین این رسانه قرار گیرد.

این دختر در ویدئوی جدیدش خود را مهدیس نظری، متولد ۱۳۶۱ و فارغ التحصیل رشته نقاشی معرفی می کند و می گوید واکنش های رو در رو به صحبت های او مختلف بوده؛ برخی او را حتی عقده ای دانسته بودند و برخی هم از او حمایت کرده بودند. او می گوید اغلب کسانی که از او انتقاد کردند دختران جوان بودند اما هم سن و سالانش با او موافق بودند. او همچنین می گوید مشکلی با خانم ها ندارد و برعکس می خواسته مشکلات آن ها را مطرح کند. او مشکل اصلی را توجه به نظر دیگران می داند و می گوید با حداقل امکانات هم می توان ازدواج خوبی داشت.