دنیای رنگی و شیرین رفاقت‌‌های دخترانه الهام‌‌بخش داستان‌‌های زیادی است. دخترها وابستگی‌‌های عاطفی زیادی بهم دارند و جنس رفاقت‌‌شان خیلی متفاوت است. فیلم خانوادگی و صدالبته خوش‌‌رنگ و لعاب «مدرسه خیر و شر» قصه رفاقت دو دختر در دنیایی عجیب است. فیلمی که می‌‌شود خانوادگی تماشا کرد، هیجان‌‌زده شد و از آن لذت برد.

قصه‌‌اش درباره چیه؟

فیلم داستان دو برادر است که برای حفظ تعادل خوبی و بدی در دنیا یک مدرسه عجیب را تاسیس می‌‌کنند تا آدم‌‌های خوب و بد آینده را تحویل دنیا دهد. این دو برادر درگیر اختلافاتی می‌‌شوند و از سرنوشت‌‌شان بی‌‌خبر می‌‌شویم تا این‌‌که قصه دو دختر را در یک شهر کوچک می‌‌بینیم. سوفی دختری زیباست که شبیه پرنسس‌‌ها و پری‌‌هاست و دوستش آگاتا که شبیه جادوگرهاست. سوفی و آگاتا رفاقت عمیقی دارند تا این‌‌که سوفی بعد از شنیدن ماجرای وجود مدرسه خیر و شر، تصمیم می‌‌گیرد وارد این دنیای خیالی شود. اما آگاتا که می‌‌خواهد او را منصرف کند تصادفاً همراهش وارد این دنیا می‌‌شود. سوفی برخلاف تصور همه وارد مدرسه شر شده و آگاتا وارد مدرسه خیر می‌‌شود. اما آن‌‌جا یک مدرسه معمولی نیست و کلی ماجراجویی شگفت‌‌انگیز در انتظار آن‌‌هاست. (تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی)

یک لشگر بازیگر خوب

چارلیز ترون، لارنس فیشبورن، کیت بلانشت، جیم فلاترس، سوفیا ویل، میشله یئو و… بخشی از بازیگران این فیلم پرهزینه و پرستاره هستند. فیلم دکور، جلوه‌‌های ویژه بصری و داستانی شبیه یک خواب رویاگونه دارد. فیلم در دل یک درام هیجانی، هم فانتزی دارد هم کمدی و ویژگی جالبش این است که می‌‌تواند برای همه اعضای خانواده جذاب باشد. البته زمان فیلم کمی طولانی است که ممکن است برای بچه‌‌های زیر ۹ سال کمی کسل‌کننده باشد. صداهای آشنای شما مثل مجید صیادی، نرگس فولادوند، امیرمحمد صمصامی، سارا جواهری و… دوبله اختصاصی و حرفه‌‌ای این فیلم زیبا و خوش‌‌رنگ و لعاب را انجام داده‌‌اند که می‌‌توانید با مراجعه به بخش «فیلم و سریال» بیا نی نی، یا از طریق لینک زیر تماشایش کنید و لذت ببرید.

>>> تماشای فیلم با دوبله فارسی اختصاصی

نکته ۱: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). اگر در تماشای فیلم مشکل داشتید آخرین خبرتان را به‌روز کنید.
نکته ۲: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «بیا نی نی» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.
نکته ۳: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» بیا نی نی بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

.

.

.

.

.