بیا نی نی/ چنانچه روز تولد خواهرتان نزدیک است و نمی دانید چه هدیه ای برایش تهیه کنید در ادامه با ما همراه شوید تا با ایده های جالب برای هدیه تولد خواهرتان آشنا شوید.
پیش از اینکه بخواهید هدیه ای تهیه کنید، باید ابتدا ببینید خواهرتان به چه چیزهایی علاقه دارد و از میان آنها یک هدیه مناسب انتخاب کنید. البته انتخاب هدیه به بودجه شما نیز بستگی دارد.
یا اینکه به سلیقه خودتان برایش یک هدیه بخرید می توانید به همه چیزهایی که دخترها دوست دارند سر بزنید تا هدیه جالبی که میتواند برایش مناسب باشد را انتخاب کنید.


خرید هدیه برای خواهر کودک
اسباب بازی :
بیشتر دختربچه ها عاشق عروسک هستند، و اگر این اسباب بازی یکی  از شخصیت های کارتونی مورد علاقه اش باشد بسیار مطلوب است مانند باربی ها

لباس :
چنانچه می خواهید برای خواهر کوچیک خودتان لباس به عنوان کادو بخرید از سایز و رنگ مورد علاقه اش اطمینان پیدا کنید ، بچه ها خیلی رک هستند و چنانچه دوست نداشته باشند همانجا واکنش نشان می دهند و حتما توی ذوقتان می خورد.

پازل :
پازل های فانتزی هم برای خواهران  کوچک کادوی بسیار خوبی است، پازل هایی متناسب با سلیقه اش بگیرید.

وسائل ورزشی :
دختران در سنین نوجوانی بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهند و برای خودشان مدل ها و الگو های ظاهری گوناگونی دارند ، وسائل ورزشی به آنها کمک می کند تا هم روحیه بهتری داشته باشند و هم تناسب اندام بهتری ، ست اسکیت ،  کفش ورزشی ، …
دفتر خاطرات :
در سنین نوجوانی همه دختر ها تجربه نوشتن خاطرات را دارند ، هر شب در مورد اتفاقات در طول روزشون می نویسند. خرید یک دفتر فانتزی برای نوشتن خاطرات خواهرتان هدیه مناسبی خواهد بود. 

پوستر و نقاشی :
در این سن دختران روحیه شاعرانه تری دارند و حتما شما هم دیده اید که دختران نوجوان دیوارهای اتاقشان پر از عکس شعر و خوانندگان و هنرپیشگان می باشد ، شما می توانید یک پوستر یا نقاشی تا تابلو قشنگ برای او بگیرید.

کارت هدیه :
کارت هدیه هم که دیگر احتیاجی به گفتن ندارد ،در مواقعی که واقعا نمی دانید چه چیزی بگیرید مناسب است، با دادن کارت هدیه به خواهرتان این امکان را به او می دهید که خودش تصمیم بگیرد چه چیزی بخرد.

خرید هدیه برای خواهر بزرگسال 
زیورآلات:
 همه خانم ها زیورآلات را دوست دارند و از آن جا که طرف مقابل شما یک خواهر دوست داشتنی است خیلی راحت تر می توانید انتخاب کنید زیرا با شناختی که نسبت به او دارید می توانید یک هدیه شیک و زیبا برایش انتخاب کنید.
برای خاص تر کردن هدیه خود بهتر است از سنگ های نماد ماه تولد یا طرح هایی که کلمات خواهرانه روی آن ها حک شده استفاده کنید.

قاب عکس :
اگر خواهرتان مستقل، این هدیه ها برای او جذابیت خواهد داشت ، یک قاب عکس شیک می تواند یک هدیه تولد مناسب برای خواهر تان باشد.

کتاب:
چنانچه خواهرتان اهل کتاب خواندن و مطالعه می باشد، می توانید با هزینه نسبتا معقولی وی را شاد کنید.

مجسمه و دکوری :
مجسمه اگر با علاقه و بر مبنای سلیقه کادو گیرنده انتخاب شود خیلی هدیه مناسبی می باشد ،تا سالهای سال ، مجسمه جلوی چشمش خواهد بود و هر زمان که ان را ببیند یاد شما خواهد افتاد ،چه هدیه ای از این بهتر می تواند باشد .

سفر یک روزه:
چنانچه خواهرتان به تفریحات یک روزه گروهی علاقه دارد خوب است که در این روز خاص در خانه نمانید و با او به جایی که بیشتر از همه دوست دارد بروید ولی قبلش با دوستان صمیمی تماس گرفته و برای یک دور همی به یاد ماندنی از آن ها دعوت کنید تا همگی در آن مکان خاص دور هم جمع شوند.