1403/02/06

بیا نی نی

سایتی برای نی نی ها و مامانا

شوخی عجیب یک مرد با همسرش میلیون‌ها بار دیده شد

شوخی عجیب یک مرد با همسرش میلیون‌ها بار دیده شد

زنی ویدیویی از تولد ۱ سالگی اولین فرزندش را در تیک تاک به اشتراک گذاشت که در مدت کمی بیش از ۳.۱ میلیون بازدید داشت. مخاطبان این ویدیو از شوخی همسر این زن در روز تولد فرزندانشان خشمگین شدند و واکنش های تندی داستند. 

پس از تجربه یک بارداری سخت و پرخطر، این مادر برای اولین تولد نوزادش به وجد آمده بود و می خواست این لحظه را با هزاران عکس خانوادگی ثبت کند.

در ابتدای ویدیو همه چیز به خوبی و شادی در جریان است اما در اواخر آن، شوهر کیک را برمی‌دارد و به صورت همسرش می‌کوبد. سپس ویدیو با صورت مادر که با کیک پوشیده شده به پایان می رسد.

این مادر در توضیح این ویدیو نوشت: «زمانی که می‌خواستم شوهرم را به خاطر گذاشتن کیک پسرم به صورتم خفه کنم، در محاصره خانواده‌ای که برای اولین بار ملاقات کرده بودم».

او در ادامه توضیح داد: «من مدتها منتظر اولین مهمانی پسرمان و عکس های خانوادگی بودم… حتی یک عکس هم نگرفته بودم که مجبور شدم دوباره دوش بگیرم. نمی دانم چرا فکر می کرد این ایده خوبی است… من به خاطر خاطرات از دست رفته مثل یک نوزاد گریه کردم و در حین دوش گرفتن و گریه کردن من کیک بریده شد».

او در انتها گفت: «اگر او این کار را دوباره انجام دهد، زنده نخواهد ماند تا در مورد آن صحبت کند.»

بینندگان به چیزی که دیدند واکنش نشان دادند و شوهر را به خاطر رفتارش مورد سرزنش قرار دادند و حتی برخی از آنها از زن خواستند از او جدا شود.

یک کاربر اظهار داشت: «آن مرد می‌خواست به او توجه شود».

کاربر دیگری گفت: «من هرگز افرادی را که در جمع با همسرشان چنین شوخی ای می کنند، درک نمی کنم.»

شخص دیگری گفت: «چرا او این کار را می کند؟ همه چیز قبل از آن خیلی زیبا بود و بعد کاملاً خراب شد».

دیگری معتقد بود: «از آنجا به بعد دیگر تبدیل به شوهر سابق شد… نمی توانم تصور کنم که او به عنوان یک پدر و شریک زندگی چگونه عمل می کند.»

یک نفر نوشت: «فوراً طلاق بگیر».

شوخی عجیب یک مرد با همسرش میلیون‌ها بار دیده شد

در حالی که بسیاری از مردم از زن خواستند تا از شوهرش طلاق بگیرد، دیگران گفتند که مشکلی در اعمال او نمی بینند و خاطرنشان کردند که این فقط یک شوخی است.

یکی از کاربران نظر داد: «دنیا که به آخر نرسیده است.»

شخص دیگری گفت: «چرا همه فشار می آورند، فقط کیک است.»

کاربر دیگری نوشت: «فقط من هستم که این را تنها یک شوخی ساده می بینم؟»

در ویدیوی بعدی، این مادر توضیح داد که این ویدیو مربوط به یک سال پیش است و اضافه کرد که همسرش یک پدر و شریک زندگی عالی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *